Träffar läkaren imorgon

Imorgon kl 15 ska jag träffa min läkare på vårdcentralen. Efter mycket om och men kan man väl säga då dem har bytt tid 2 ggr. Först skulle jag dit kl 14:30 imorgon, sedan ändrades tiden till 13:00. Idag ringde dem från VC igen och ändrade tiden till 15. Det innebär att det blir en lång dag imorgon ändå, jag som hade tänkt kommma hem och lägga mig direkt efter skolan. Nåja, de får väl gå an! Som jag skrev i föregående inlägg kan de vara bra att visa upp mig när jag är dålig.
 
Länge nu har jag inte känt mig pigg. Det är nått som inte stämmer känns det som. Jag är konstant trött, blir andfåddd för ingenting och emellanåt blir det trångt i luftrören. Jag tycker det känns jobbigt att andas och att svälja då jag upplever att jag måste ta i för att göra det. Dessutom får jag väldigt mycket rossel i bröstet och bröstsmärtor till och från. Pulsen är konstant hög och febern kommer och går. Jag fryser och frossar fast det inte är kallt! Sist jag var hos läkaren förklarades det som bero på virus, kanske måste jag bara vänta ut det... Vi får se vad läkaren säger imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0