11h i sängen

Efter gårdagens fikaträff i Göteborg behövde jag ladda batterierna ordentligt. Jag har som jag skrivit tidigare väldigt dålig sömnkvalitet då jag vaknar ofta pga smärta och värk. Idag klev jag upp första gången när sambon skulle åka till jobbet vid 05:30, gick upp på toa men bestämde mig sedan för att återvända till sängen då kroppen inte riktigt ville samarbeta. Jag tog min morgondos Alvedon och la mig igen. Jag vaknade igen vid 07 men kände mig fortfarande inte mogen så jag låg en stund till. Räknade ut att det tillslut blev lite drygt 11h i sängen. Sen tvingade jag mig upp då kroppen började protestera mot att ligga i sängen också. Då är det liksom ingen idé att ligga kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0