Besök hos barnmorskan

PAP-testet gick bra. Jag fick komma in lite tidigare och själva testet tog max 5 min. Började blöda efter att hon hade gjort testet men det kunde man tydligen göra och med tanke på min eventuella EDS så är jag inte förvånad.

Jag var ju mest nervös över hur höfterna skulle klara gynekologstolen men det gick bra. Berättade för barnmorskan innan att jag hade problem med höfterna och var mest nervös för hur det skulle gå att sitta i stolen så jag tror hon nöjde sig med att jag inte behövde komma fram med rumpan så mycket.

Nu är det bara vänta på svaret, det skulle troligtvis ta mellan 4-6 veckor. Förhoppningsvis visar det inga cellförändringar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0