EDS facebookgrupp

Igår tog jag mod till mig och gick med i en EDS grupp på FB (Ehlers Danlos syndrom Västra Götaland). Skrev ett inlägg när jag blivit insläppt om min situation och jag har verkligen fått ett varmt välkomnande. Inte nog med det så har jag fått en massa bra tips.
 
Bland annat fick jag veta att det finns en ny läkare på NÄL (Norra Älvsborgs länssjukhus) som kan EDS. Det enda problemet är att han jobbar på barn- och ungdomsmottagningen. Tror ändå att jag ska försöka ringa dit och förklara min situation. Det är ju i alla fall värt ett försök! :D Om inte annat så kanske han kan tipsa om någon annan som kan hjälpa mig. Annars så har jag fått ytterligare tips på en läkare i Ale som är drivande för att hjälpa dem med EDS, det är min back-up plan :)
 
Känner mig sjukt nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0