Fikagrupp för EDS i Gbg

Blev medlem i en fikagrupp för dem med EDS i Gbg, även om jag inte bor i Gbg så var det okej. Så imorgon är det dags för min första träff så då ska jag ta tåget till Götet. Är väldigt spänd och nervös måste jag säga!
 
Har aldrig träffat andra med EDS och dessutom har jag bara varit i Gbg 3 gånger varav 2 gånger på Liseberg. Har aldrig någonsin åkt spårvagn och hade därför gärna sett att någon kunnat guida mig. Hon som håller i träffen erbjöd sig att hämta mig på centralstationen, vilken ängel! Dock hoppas jag att någon annan vänlig själ kan offra sig då en annan tjej ska åka med henne, den tjejen är tydligen inne i en väldigt dåligt period just nu. Tyvärr har ingen annan hört av sig än så det lutar mot att dom ändå får ta en omväg och hämta upp mig. Hoppas jag inte ställer till med alldeles för stort besvär.
 
Jag känner mig dessutom kluven över att åka dit, jag har ju ingen aning om vilka dem är. Men inget vågat inget vunnet. Jag hoppas på att kunna få lite råd kring vad jag kan göra för att få en diagnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0