Nej nej nej!

Jag har inte tid för detta nu! Motivationen och energin ligger på minus just för tillfället. Blir alltid väldigt låg när jag blöder då tankarna alltid snurrar i HUNDRAÅTTIO...

Ska jag söka vård, borde jag göra det, vårdcentralen, akuten. Hur mycket blöder det egentligen? Det kanske lugnar sig snart. Det finns de som behöver akuten mer än jag. Det är nog bara en fissur. Jag kan ju inte söka akut om det sedan visar sig att det bara är en fissur. Eller kan det vara något annat? Cancer.

Undra hur mitt blodvärde ligger, jag kanske börjar få anemi. Jag kände mig ju vissen hela helgen, ingen energi, obehagskänsla och upplevde andningen lite påverkad. Ska jag berätta för sambon? Nej, det går nog över snart!

Ställde en fråga i en grupp på FB gällande detta och har fått alla möjliga svar, den ena säger att jag kan vara lugn medan den andra säger att jag MÅSTE åka in, att jag borde söka mig till akuten. Så jag vet då inte alls vad jag ska göra.

Mellan allt detta försöker jag få energi och lust till att plugga. Ni kan ju förstå att det inte finns kvar något till detta. Jag sitter bara här och gör mest ingenting. Tänker att: Nu ska jag börja plugga men kommer inte längre än tanken.

NEJ jag har inte tid för detta! Jag behöver fokusera på skolan. Allt detta gör mig stressad och jag hamnar i ond cirkel där jag får mer ont av stressen och då försvinner ännu mer energi. Nej jag får skärpa mig nu! ANDAS, en sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0