Obehagskänsla

Det har varit tyst här under helgen. Sambon och jag har varit djurpassare från lördag till söndag. Det har varit en slappar helg och jag har inte rört några skolarbeten på hela helgen. Har inte ens haft igång datorn.

I fredags kväll infann sig dock en obehagskänsla i bröstet/magen. Jag kan inte riktigt sätta fingret på hur det känns men obehag på något sätt. Lite likt ett brännande, ilande, sugande obehag. Har känt mig andfådd och inte haft motivation till just någonting. Känslan finns fortfarande kvar. Magen har känts uppsvälld och irriterad (obehag) och jag har noterat en något större mängd slem. Magen känns glädjande nog bättre idag. Hoppas att dagens sjukgymnastik kan frisläppa lite bra hormoner som får kroppen tillbaka på spåret efter helgens urspårning.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0