Sjukgymnastik 13

Idag var en bra dag! Ja, ni läste rätt! Kroppen har hämtat sig efter den stress som jag utsatte den för under helgen. Idag har kroppen faktiskt samarbetat och inte protesterat överdrivet mycket.

Sjukgymnasten började med att fråga mig hur dagsformen är, gillar verkligen att han frågar det eftersom det avgör hur träningen kommer att gå och hur mycket jag kan "pressa" mig. I måndags var ju dagsformen inte på topp så det kändes skönt med en "bra" dag!

Gjorde alla övningar, till och med den nya axelövningen där jag gör armhävningar mot en vägg. Visst kändes det i axeln, speciellt nu efteråt men så länge den inte protesterar mer än såhär så känns det okej. Lite smärta får jag ju räkna med. Fler sådana här dagar får gärna infinna sig! :D

Fortsätter det såhär kommer jag att be om att få öka träningen, alltså antalet repetitioner. Måste dock passa mig så att det inte blir för mycket. Långsamt framåt är mitt mål! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0