Sjukgymnastik 9

Igår gick det sådär. Missade några övningar då musklerna inte orkade helt enkelt. Det var massor med folk och tränade när jag var där så jag fick kasta om övningarna vilket gjorde att dom jobbiga övningarna kom först. Därav orkade jag inte genomföra de 3 sista övningarna på önskvärt sätt. Jag gjorde hälften av dom för att inte hoppa över dom helt.
 
Tyvärr så gick min sjukgymnast innan kroppen gav upp så han såg aldrig att det inte funkade. Känner mig lite besviken eftersom att det ändå gick så pass bra i måndags. Nåja, jag får räkna med att det går upp och ner eftersom dagsformen är den avgörande faktorn. Så länge det inte blir några gigantiska bakslag (som det blivit en gång) så är jag nöjd.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0