Skön helg!

I helgen har det varit lugnt. Jag har visserligen pluggat till sent under fredagen och halva lördagen men det har ändå varit lugnt på nått sätt. Jag har känt att jag har kontroll på läget.
 
Igår var vi iväg en sväng och idag åkte till köpcentrumet för att jag behövde köpa mig ett par nya träningsskor. Det hade nötts hål fram vid stortån på mina gamla så jag skämdes när jag var på sjukgymnastiken. Sambon trodde inte att någon annan hade lagt märke till det men det skiter jag i för jag vet ju att det är hål där! Kanske är jag lite petig?! Annars har vi bara varit hemma under helgen. Ganska skönt faktiskt. Kroppen och knoppen har varit ganska snälla under helgen som gått, på nått sätt jämför jag numera allt med den kroppsliga kraschen under förra veckan och då känns det förhållandevis bra.
 
Det händer mycket under de kommande 2 veckorna så jag har lite svårt att hålla koll på allt, det är sjukgymnastik, tre olika kurser, Ortopedtekniska och en hälsokontroll som är inbokade inom den tiden. I de tre kurserna har jag totalt 6 uppgifter/moment som ska bli färdiga. Så här blir det till att ligga i för att hänga med. Försöker ligga lite före och göra bort 2 moment i den ena kursen som ska göras under den kommande veckan. Med lite planering med viss flexibilitet så ska det nog gå :)
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad blev det för skor? :)

Svar: Det blev ett par Asics :) Ska skriva ett inlägg om det :)
Sjuk men ingen diagnos!

2015-02-02 @ 15:53:34
Postat av: Bea

Asics är toppen! Asics gel foundation har min sambo som är plattfotad, det är de enda skorna han kan ha typ :)

Svar: Ja, jag tyckte dom kändes stabila :) Mina heter Asics gel flux eller nått sånt :P Riktigt sköna faktiskt! :D
Sjuk men ingen diagnos!

2015-02-03 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0