Skrattretande

Tycker det är lite skrattretande hur ångestladdat det faktiskt är att ringa ett samtal. Jag har skrivit om min telefonskräck tidigare och dagens samtal till VC var ju inget undantag. Redan igår när jag bestämde att jag skulle ringa idag på morgonen så drog ångesten, illamåendet och framförallt magen igång. Jag fick hjärtklappning av bara tanken på att ringa och igår när jag gick och la mig lät det som ett världskrig i magen. Magen har bullrat hela natten och morgonen fram till att jag hade ringt och pratat med VC. Sedan mirakulöst känns det bättre!
 
Det som är skrattretande är hur det vänder från natt till dag från det att jag pratar i telefonen tills att jag lägger på och ångesten släpper. Nu får jag väl börja oroa mig för samtalet nästa fredag istället. Nej, det får gärna dröja åtminstone till torsdag nästa vecka innan den oron och ångesten drar igång.
 
Nu måste jag sätta igång med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0