Det har varit mycket

De senaste veckorna har varit hektiska, det har varit jul och nyår och det känns som att det har varit full fart varje dag där emellan. På nyår var det födelsedagsfest så det skulle ställas i ordning dagen innan nyårsafton och sedan skulle festen skötas. Jag stod i disken, mina höfter, handleder och fötter/fotleder tyckte inte om mitt arbete. Speciellt inte dagen efter och under natten, fy sjutton vilken värk! Men det är bara kämpa som gäller, jag vill ju leva också.

Hur som helst var det riktigt trevligt, roligt sällskap, god mat och bra musik :D Vi var dessutom ganska många så det blev en hel del fyrverkeri vid 12 slaget. Jag tycker "tårtorna" är bäst för då blir fyrverkerierna inte så utdragna.

Nu är det snart dags för tenta och jag borde börjat tentaplugga för länge sen men jag har ingen energi över till det. De senaste 2 dagarna har jag sovit 12 timmar (sovit, vaknat och somnat om flertalet gånger där emellan) eller rättare sagt legat i sängen. Sedan under dagarna har jag tagit på mig kläder och sedan inte gjort något speciellt.

På måndag ska jag till sjukgymnasten också, börjar känna mig lite nervös, konstigt nog. Men det ska nog gå bra. Hoppas innerligt att han är påläst.

Hoppas allt är bra med er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0