En (i jämförelse) bra dag!

Idag har varit en okej dag, i jämförelse med i måndags/tisdags som var totalt katastrof så var detta en bra dag! Vaknade vid 06:30 och steg upp vid 07. Gjorde frukost och fick sedan skjuts till skolan där det var redovisning av examensarbeten för dem som läser året över mig. Klockan 10:00 var det sjukgymnastik så då smet jag iväg en stund (skriver mer om det i ett separat inlägg). Efter sjukgymnastiken lyssnade jag på två föredrag till och sedan var det lunchpaus och jag ringde sambon och bad om att bli hämtad. Med andra ord slösade jag ingen energi och påfrestade inte höfterna med någon promenad! Det har varit en ganska skön dag.
 
Nu sitter jag i soffan med min "kökskudde" bakom ryggen för att inte få så ont och pluggar på en av distanskurserna. Snart ska jag däcka i sängen för dagen och hoppas på en lika "ljus" dag imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0