Läkarbrev & Ortopedtekniska

I lördags 24/1 vid 15:35 ringde det dolt nr till mig. Jag avvisade samtalet efter en stund p.g.a. att jag var upptagen och att jag trodde det var någon idiotisk försäljare. Tänkte svara först eftersom det kunde ju vara något viktigt ex läkaren men sen tänkte jag att på en lördag är inte det så troligt. Därför avvisade jag samtalet.

Idag fick jag ett brev som var från min VC-läkare med datum 24/1-15 tro om min förvåning när hon skriver att hon försökt få tag på mig på telefon men inte fått något svar och jag inser att det var hon som ringde med dolt nr i lördags. I brevet stod det också att hon skickat remiss till Ortopedtekniska mottagningen för bedömning och eventuellt utprovning av inlägg samt eventuella stöd för fotlederna. Avslutande skriver hon att dom dock gör en bedömning av vad som är lämpligt.

Visst blev jag glad att jag blivit remitterad dit så att jag kan få de hjälpmedel jag behöver men det ger mig ingen DIAGNOS!!! När ska hon fatta det?! Hallå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0