Magstrul....

Har haft magtrassel i 2 dagar men idag verkar det ha stabiliserats lite. "Peppar peppar ta i trä"

Under fredag kväll började jag få ont i magen och vid midnatt hade jag riktigt ont och riktiga magknip som fick mig att gråta, gick på toa 2 gånger utan vidare resultat men 3:e gången (kl 00:16) så vred det om ordentligt och då kan man lindrig säga att det blev ett smärre vattenfall. Även igår efter middagen fick jag skyndsamt ta mig till toan. Efter 2 Loperamid lugnade allt ner sig. Jag misstänker att boven i dramat är att jag i torsdags åt en wrap som innehöll rå lök och att min mage inte uppskattade det. Men jag är inte helt säker då jag tycker att det är konstigt att det kommer över ett dygn senare. Ja, de är ju svårt att säga att det var löken som var orsaken men jag vill gärna lägga skulden där då jag inte vill att det ska vara ett "skov" som är på G!

Vi får se hur det utvecklar sig helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0