Plattfot

Jag fick ju konstaterat hos sjukgymnasten att jag är plattfotad och kobent så han bad min läkare skicka remiss till ortopedtekniska för att jag ska få inlägg i skorna. Här hade jag missuppfattat och trodde att sjukgymnasten skickat remiss direkt till ortopedtekniska men det visade sig att han bara bett min VC-läkare att göra detta. Läkaren har jag inte hört ett ord ifrån och inget brev har kommit från ortopedtekniska trots att det snart gått 2,5 veckor.
 
Tänkte visa ett avtryck från min fot som blev när jag klev ur duschen, här ser man att jag är plattfotad. Tyvärr var jag lite långsam med att fippla fram kameran så avtrycket torkade och blev lite otydligare än det först var.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0