Ropa inte hej...

Jag trodde magen hade lugnat sig men nu vet jag inte vad jag ska tro. Inatt vid 02:00 vaknade jag och hade magknip. Klev upp och gick på toa men det gav inget resultat mer än att magknipen fick mig att gråta. Gick och la mig igen men efter ca 3 minuter fick jag skynda mig tillbaka till toan för annars hade det garanterat skett en olycka. Där blev jag sittande till 02:48 i plågsamma magknip och diarré (och slem). Den här gången hade jag inte ätit rå lök så nu vet jag inte vad som kan förklara varför magen reagerar så. Jag hoppas och håller verkligen tummarna för att det inte är ett skov!
 
Hela dagen har varit en ta igen sig dag då kroppen säger ifrån ordentligt. Vilade i 1 timme vid 13 tiden för då var energin slut. Min högra handled har varit extra ovillig idag också så jag har gått med handledsortosen med.skena på hela dagen. Var sådär skakig i kroppen som jag kan bli ibland. Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0