Sjukgymnastik 2

Idag var det dags för sjukgymnastik igen. Jag blev stressad i morse när jag skulle iväg och trodde inte jag skulle hinna i tid om jag tog kryckorna. Därav lämnade jag dem hemma, fattar inte att jag inte lär mig att jag behöver dem för att inte få ont. Jag har bara mig själv att skylla. Men jag kom ju i tid i alla fall :)
 
Varför har jag så svårt att säga hur jag tycker och känner?! Sjukgymnasten frågade mig hur jag kände efter förra passet, jag sa nått i stil med jaaa, joo de kändes. JAG VAR HELT SLUT OCH HADE RIKTIGT ONT + ATT JAG FICK HUVUDVÄRK. Men jag sa att joo, de kändes. Han frågade om det var något som gjorde extra ont och jag sa bara fotlederna men jag hade minst lika ont i nacke/axlar/rygg och höfter. Jag måste lära mig att säga hur jag känner även om det är något negativt!
 
Jag gjorde övningarna och sjukgymnasten hjälpte mig emellanåt. När jag skulle göra en övning tyckte han att det såg ut som att vi kunde öka antalet så istället för 6*2 så blev det 6*3. Tyvärr är jag inte övertygad om att det kommer att gå nästa gång då dagsformen varierar med dagen. Men vi får se. Det är ju lite testing testing nu. Jag har i alla fall inte så hemsk huvudvärk som jag hade senast :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0