Sjukgymnastik 3

Igår var det dags för tredje passet med sjukgymnastik. Jag berättade som det var att jag tycker att en av övningarna gör riktigt ont så han sa att vi skulle hoppa över den. Istället la han till en annan där jag ska gå på ett par "puckar" för att träna stabiliteten i fotlederna. Han tog inte bort övningen som gör ont från mitt träningsprogram för att jag kanske kan göra den i framtiden. 
 
Tycker det går hyffsat bra men övningarna är verkligen jobbiga. Känns nästan löjligt att dom är så jobbiga och jag nästan inte gör någonting. Måste vara väldigt otränad/uttröttad i dessa musklerna eftersom det känns så mycket. Den värsta smärtan och värken kommer inte direkt när jag tränar utan efter ett par timmar och nästa dag.
 
Som tur är kom sambon hem igår så jag har i alla fall sovit något bättre under natten än i måndags och tisdags :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0