Sjukgymnastik 5

Så var det dags för det 5 passet sjukgymnastik. Min sjukgymnast var tillbaka idag! :D Det uppskattade jag verkligen, tycker han är riktigt bra. Han ville öka på en av övningarna men jag sa bestämt nej. Känner att det inte skulle funka eftersom det är riktigt jobbigt och jag får ont av det så som det är nu. Han accepterade det och sa att det var bra att jag sa nej om det inte känns okej men berättade ändå att planen var att öka på antalet senare när jag känner mig "mogen" vilket jag såklart förstår.
 
Promenaden hem fick tårarna att fylla ögonen, jag bet ihop och kämpade emot så inga tårar lämnade ögat. Orsaken till tårarna var smärtan i höfterna och fotlederna. Jag gick sakta, så sakta för benen ville inte vara med. Får skylla mig själv att jag ville testa gå fram och tillbaka till rehab utan kryckor, det har ju aldrig gått smärtfritt tidigare så vad förväntade jag mig egentligen?! Det var nog höfterna som lurade mig i morse, när jag gick här hemma kändes dem okej och därför lämnade jag kryckorna. I efterhand var det ett dåligt beslut. Dessutom misstänker jag att det är någon sjukgymnastikövning som höfterna inte är vän med, frågan är bara vilken.
 
På onsdag är nästa pass, blir intressant att se hur det går då med tanke på det jag ska skrev i föregående inlägg!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kämpa på! Kanske måste det bli sämre innan det blir bättre? Hoppas!

Svar: Tack för stödet! :) Ja, så kan det ju vara. Jag hoppas på det också!
Sjuk men ingen diagnos!

2015-01-26 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0