Vad är galet?

Magen fortsätter att krångla, igår fick jag magknip igen som resulterade i ett paniktoabesök. Fick skicka ut sambon för att det var kris! Ska väl vara glad att det inte händer mer än 1-2 ggr om dagen (blir det tätare än detta tar jag loperamid, eller om jag ska iväg någonstans och magen trasslar). Så länge det håller sig på den frekvensen så får det lov att gå.

Jag försöker analysera vad det är som är galet. Jag trodde ju först att det berodde på den råa löken men eftersom jag inte ätit någon lök på senaste tiden borde besvären ha avtagit. Kanske är det något annat som jag inte borde äta?! Jag misstänkte ett tag att det kunde bero på att jag hade ägglossning, magen brukar kunna krascha under någon dag då men inte under en såhär lång period. Jag har ingen aning om varför den beter sig såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0