Sista dygnet

Imorgon börjar vi flytta till vårat hus. Ska bli så himla spännande! Jag bävar dock inför den tunga uppgiften att bära ner alla saker 4 våningar. Jag vet hur min kropp kommer att krascha efteråt. Som tur är kommer mina föräldrar ner redan på torsdag så då kan jag få massage och annan välbehövlig hjälp.

Vi går här i lägenheten och bara väntar på morgondagen. Försöker packa det sista som ännu inte är nedpackat, bara för att tiden ska gå snabbare. Jag kan knappt vänta. Samtidigt har jag inte riktigt fattat att vi faktiskt flyttar, att det blir sista natten i lägenheten. Det känns lite vemodigt när man tänker på det, vi har ju ändå bott här i 4 år. Hur som helst så ser jag fram emot morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0