Det är väl bara psykiskt!?

Har varit illamående och haft smärta/obehag i bröstet sedan igår kväll. Samtidigt har jag haft hög puls. I morse hade jag 37,5 i temp och ligger normalt på mellan 36-36,5. Känner mig tung i huvudet och har en sjukdomskänsla i kroppen. Nu efter middagen fick jag ont i magen också, en diffus smärta. Funderar på om det är UVI:n som ställer till det. Men jag har ju druckit mycket under de 2 senaste dagarna och UVI symptomen har minskat i takt med att bakteriehalten i kisset inte blir lika koncentrerat.

Har även haft problem med att jag ser suddigt och dubbelt i perioder de senaste dagarna. Men det har aldrig hållit i sig i längre perioder utan kommer och går, håller i sig några sekunder för att sedan försvinna och komma tillbaka igen. Samtidigt har jag känt att huvudet är "för tungt" och smärtan i nacken/bakhuvudet har gjort sig påmind.

Vi får se hur det utvecklar sig. Det kanske bara är psykiskt?! Åtminstone om jag ska tro läkarna på sjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0