"Växtvärk"

Även om jag försöker hålla humöret uppe och hålla igång kroppen "lagom" mycket så känner jag mig inte helt 100. Det är något som spökar i kroppen. I natt vaknade jag dessutom med fruktansvärd värk i vänstra benet. Tror det var gårdagens promenad som visade sig. Försökte somna om men värken höll mig vaken ett bra tag. Lyckades somna och trodde att jag skulle vakna och värken skulle vara borta men icke. Här sitter jag nu flera timmar efter och har fortfarande ont. Det strålar från ljumsken/höften ner längs benet.

Jag tog en temp på morgonen idag också, får hålla koll så den inte sticker iväg. Hade 37,6 idag alltså över 1 grad mot vad jag normalt brukar ha. Jag har varit extra trött de senaste dagarna. Har lagt mig vid 22 och sovit fram till runt 11. Alltså över 12 timmar, men jag vet ju också att jag var upp och kissade 2 ggr, låg vaken pga värk och vaknade där emellan för att kroppen gjorde ont. Jag har väldigt dålig sömnkvalitet, för trots att jag legat i sängen i över 12 timmar så kan jag inte kliva upp och känna mig pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0