En bra helg!

Helgen har varit bra. I fredags åkte vi till sambons föräldrar. Där träffade vi alla hans syskon och även hans lilla syskonbarn på 4:a månader. Jag fick hålla honom ett bra tag, så nu har jag laddat upp min bäbismys för ett tag. Han hade dessutom kommit in i perioden när han bara ska stå, sätter man han ner så gråter han..
 
På lördagen mitt på dagen satte vi oss i bilen för att åka upp och äta lunch/middag tillsammans med några släktingar till sambon. Sedan skulle vi besöka hans morfars grav för att tända lite ljus. De är så himla vacker på kyrkogårdarna under allahelgona <3
 
Idag har vi inte gjort många knop. Eller jag har ju pluggat större delen av dagen men de är ju rätt stillasittande och mer ansträngande för huvudet än kroppen.
 
Visst har det känts lite extra i kroppen att jag haft mens, men ändå inte så att jag bara legat i sängen/soffan :) Så sammanfattningsvis kan jag konstatera att jag haft en bra helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0