Hektisk vecka

Kommande vecka är verkligen fullspäckad och hektisk! Imorgon ska vi revidera våran projektplan (för examensarbetet), den ska lämnas in komplett senast på torsdag. På onsdag har vi tentamen så imorgon och på tisdag måste jag dessutom plugga till tentan. Sedan har vi en projektrapport som ska revideras och skickas in senast den 12:e november som vi också tänkte få gjort i veckan eftersom att examensarbetet drar igång nästa måndag (9:e). Jag försöker att inte stressa upp mig, att andas och ta en sak i taget. De ska nog gå :D Ikväll fick jag dock ont i halsen... Hoppas de bara är tillfälligt så jag inte blir förkyld nu också.. Då däckar jag ju totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0