Lägesuppdatering

Hej på er ute i vardagsvimmlet!

Här springer tiden iväg. Vi gör ju examensarbete nu, det sista vi gör på utbildningen, sedan är vi färdigutbildade elektroingenjörer! Ofattbart!

Mina bröstsmärtor är fortfarande kvar, de kommer och går. Så fort jag anstränger mig lite, vissa dagar kommer de även utan ansträngning och jag får ont i bröstet och blir andfådd. Andfåddheten varierar också med sämre och bättre dagar, men den finns alltid där. Så fort jag går exempelvis upp eller ner för en trappa känner jag hur de blir jobbigare att andas.

Det har faktiskt hänt en del medicinskt för min del. Jag har varit på jourcentralen och akuten pga smärtor i magen, ätit antibiotika mot UVI, jag har gjort spirometriundersökning och ultraljud på sköldkörteln. Kommer skriva om detta i separata inlägg så jag lämnar en liten cliffhanger så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0