8-11 Oktober

Förra helgen var vi upp till Norrbotten för att hälsa på släkt och vänner samt att fira min bonusfarfar som fyllde 75. Ja, de blev lite kalas för mig också ;) Vi åkte redan torsdag kväll för att få lite mera tid där uppe.

Jag åkte förbi min kusin och mitt kusinbarn. Har inte träffat dem sedan lilla pojken var 3 månader. Nu har han blivit en stor pojke som gick omkring, dansade och började prata lite smått.

Sedan hälsade vi på mormor och morfar. De bjöd på varma mackor till lunch och jag klantade mig och tappade en smörgås rakt på hennes duk.... Händerna ville inte riktigt samarbeta..

Sedan var vi i våran stuga, ja jag kallar den det än trots att mina föräldrar (mamma och bonuspappa) bor där. Det var tänkt som en stuga från början men nu är det mer ett paradis med en gigantisk altan, bastu, badtunna m.m. Dom har det riktigt fint!

Där var på från fredag eftermiddag till söndag vid lunch. Sedan flög vi hem och de var ändå ganska skönt att komma hem till sitt eget. Även om jag saknar familjen där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0