Biverkningar

Jag tog första dosen långtidsverkande Tradolan igår kväll och fy vilka biverkningar. Jag är verkligen glad att jag låg i sängen. Allting snurrade, jag mådde illa, magen bubblade, jag fick klåda och huvudvärk. Visst var jag beredd på att få biverkningar då jag har fått det av Tradolan tidigare men jag hoppades såklart att jag skulle slippa. Dessutom känner jag mig fortfarande påverkad av biverkningarna.. känner mig fumlig. Jag har troligen sovit konstigt inatt också eftersom jag har domningar/stickningar i högra armen och ont i höger knä. Men de ordnar sig nog snart! Förresten så är det nu när man tagit starka smärtstillande som man verkligen får en uppfattning om hur ont man går omkring och har normalt. Det är först när man känner smärtorna som varit bortdomnade komma tillbaka som man får perspektiv på smärtorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0