Ont

Ont är ordet som sammanfattar min dag. Jag har ont och är trött! Smärtan är på en sådan nivå att jag inte vet var jag ska ta vägen, hur jag ska sitta eller ligga för att det ska kännas bättre. Ingenting hjälper! Vill bara gråta. Har starkare smärtstillande att ta men vill inte ta dem regelbundet.

Imorgon har jag redovisning i skolan så då är det bara kämpa sig upp. Får tänka att det snart är helg och att jag då kan vila.

I morse när jag klev upp kände jag direkt att fotleder, knän, höfter/bäcken, ryggen, nacken, axlarna och handlederna inte var med på noterna. Jag hade knappt sovit under natten, dels för att det tog så lång tid att somna pga biverkningar av Tradolanen och dels för att när jag väl somnade vaknade jag stup i kvarten mellan 02 och 07 när jag steg upp. Tradolanen gjorde att allt snurrade och att jag mådde illa, inte blev det bättre av att struman tröck på halsen..

Just nu har jag så ont i magen och ländryggen så jag tror jag går av på mitten... Hoppas kvällsmedicinerna jag tog för en stund sedan gör sitt så jag kan börja andas igen snart.

Kommentarer
Postat av: Bea

Kommenterar väl inte så ofta längre, vet inte riktigt vad jag ska säga. Men läser gör jag. Kram!

Svar: Åh va roligt att höra att du är kvar! :D Kram
Att leva med EDS.

2015-10-29 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0