UVI igen?!

Redan någon dag efter att jag varit i Borås började jag känna symptom av en UVI. Jag försökte ignorera det men när jag började kissa ner mig förstod jag att de nog troligast rörde sig om en ny UVI. Uroterapeuten sa att det händer (ca 10% om jag inte minns fel) att man får en UVI, speciellt eftersom hon fick stoppa in katetern flera ggr m.m.
 
I fredags var urinen grumlig men det gav dock inget utslag på nitristick så antingen var det "falskt alarm" eller annan typ av bakterie. Besvären har fortsatt. Funderar om det är tappningen som irriterar urinröret och att det är därför som jag har besvär. Jag avvaktar i alla fall med att kontakta VC. Har en tid 11/11 och har UVI:besvären inte gett med sig då får dem göra en odling. Ibland händer det ju att kroppen tar hand om UVI:n så jag tänkte ge den en chans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0