Var 4:e timma...

Fick ju instruktioner om att tappa mig var 4:e timma. Men jag tycker det gör mer skada än nytta. Idag har jag kissat ner mig flera gånger. En gång till och med så mycket att inkontinensskyddet blev fullt och kisset rann efter benen ut på golvet. Tappningskatetern irriterar i urinröret och gör att jag tappar kontrollen över blåsan ännu mer. Jag kan sitta ner och inte känna någonting. Men så fort jag ställer mig är de som att vrida på en kran och det börjar rinna. Jag har inte en chans att ta mig till toaletten.

Jag har i alla fall börjat skriva upp hur mycket jag kissar själv och hur mycket jag tappar ut varje gång. Skriver också klockslag och om det har kommit urin i inkontinensskyddet. Jag misstänkte ju UVI men har inte tyckt att de sett speciellt grumligt ut de senaste dagarna, trots det så har jag ingen koll på blåsan. Jag menar det hade ju varit enkelt att skylla på UVI:n varför jag inte har kontroll över blåsan. Men jag biter ihop. Fortsätter tappa mig var 4:e timma bara för att se om det ger med sig eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0