Afterwork

Ja eller afterschool kanske stämmer bättre för min del. Igår var vi i alla fall iväg, sambon, jag och några gemensamma vänner. Vi åt middag, pratade och hade trevligt. Klockan 17 träffades vi utanför högskolan där Thomas Stenström höll en gratiskonsert. Jag visste inte ens vem han var (tjejen med noll koll XD) förrän folk sa: Jamen han som gjort slå mig hårt i ansiktet!.

När han spelat i en timme och äntligen kört den låten alla väntat på så kom regnet. Ganska bra timing faktiskt ;D Då satte vi oss på restaurangen, åt god mat och pratade. Klockan han bli 23 innan jag och sambon bestämde oss för att åka hem.

Väl hemma la vi oss direkt. Tror vi var trötta båda två för vi somnade fort.

Såhär dagen efter känns det som en trevlig gårdag och även om det sliter på kroppen var det värt det! Jag har ju inte varit så pigg på senaste tiden och tvekade till om vi skulle åka igår eller inte. Men så tänkte jag att jag har ju tackat nej de senaste gångerna så för att de ska fortsätta fråga om jag vill hänga på måste jag offra mig. Även om det inte var bästa läget för kroppens skull så var det ett bra läge för själen. Jag behövde komma ut på nått roligt.

Idag blir det dock en lugn dag. Ligger i soffan och tittar på Grey's anatomy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0