Eftersmaken

Det varar från mitt sår i munnen, åtminstone är det vad jag tror att det är. Jag känner något rinna från såret och det smakar äckligt, det är inte den vanliga blodsmaken som jag får emellanåt när det blöder. Det är en sur, unken konstig smak som får andedräkten att lukta hemskt! Jag får äta halstabletter konstant för att andra ska kunna befinna sig i min närhet utan att plågas. Jag vet inte om det är ett bra/normalt tecken att det varar ur ett sår efter en operation i munnen. Hur som helst är det vidrigt!

Värken i käkarna kommer och går. Beroende på om jag har ansträngt dem mycket, exempelvis ätit eller pratat mycket eller varit tyst så gör dem mer eller mindre ont. Men ömheten och smärtan i kinden och i själva såret är definitivt inte borta. Hoppas verkligen att det går över helt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0