Ett hål rakt in

Jag har ju berättat om min operation i munnen, om att jag misstänker att såret varar. Jag har nu kikat in och lyst med ficklampa, då ser man ett hål rakt in i såret, ner där tanden har suttit. Man ser något vitt (en av tandrötterna eller käkbenet) i hålet och jag tycker det ser ut som att stygnen sitter sämre och sämre för var dag som går. Dessutom verkar det som att såret näst intill inte har tagit ihop sig alls.
 
Området där stygnen sitter är lite mer rött än resten och det blöder från såret med jämna mellanrum. Jag har dock tolkat informationen som att man får mycket mer ont igen om det uppstår en inflammation och eftersom jag ständigt äter mediciner är det svårt att avgöra för mig hur ont jag egentligen har. Det enda jag vet är att de två senaste dagarna när jag varit sen med medicinerna på kvällen har jag fått väldigt ont i munnen/käkbenet. Pratade med en EDS kompis som tyckte jag skulle ringa käkkirurgen och fråga men envis som jag är tänker jag att jag gör det på måndag om det inte blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0