Ett öppet brev till mitt Virus!!

Hej förbannade virus, du som flyttat in i min kropp! Jag förstår att du trivs i min kropp, en kropp som står med dörrarna öppna redo för att ta emot dig, en kropp som välkomnar dig med fri logi, föda och energi.
 
Men det du brukar erbjuda så som rinnande näsa, rinnande ögon, kliande hals och hosta har jag inte sett skymten av. Jag vet inte om det är något partytrick du håller på med men att ge mig astma, bronkit och feber och mer därtill, men inget av det där vanliga du brukar ge. Vad är det för stil egentligen?!
 
Att du dessutom bestämt dig för att inte hålla dig till de där 1-2 veckorna som vi kommit överens om, att du har bestämt dig att stanna ja jag vet faktiskt inte hur länge, det är inte acceptabelt! I snart 1 och en halv månad har du bott i mig och fått mitt liv att vara ännu kämpigare.
 
Jag ber dig nu, du välkomna ovälkomna snälla förbannade virus, LÄMNA MIN KROPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0