Full fart

Igår tog jag det lugnt mest hela dagen, kollade på Greys Anatomy och på kvällen tog vi en sväng till sambons föräldrar.

Idag har det varit full rulle till skillnad mot igår. Först damsög jag huset. Sedan åkte jag och sambon till biltema, jula och stannade och åt kebabrulle på pizzerian. Sedan åkte vi hem och bytte vatten i akvariet, satte igång en tvätt och hängde upp den efter lite drygt en timme.

Nu har jag äntligen kunnat sätta mig med en kopp te och slappna av.

Min vänstra axel subluxerade inatt och lederna har varit extra rörliga och jag har haft ont i magen (ägglossning). Min armbåge har börjat låsa sig, torkade av våra bänkar i köket och då började armbågen strejka.

Ja, de är minst sagt tvära kast... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0