Jobbig period

Jag står inför en jobbig period nu under hösten och fram till slutet av januari. Jag ska först klara de två sista kurserna på utbildningen innan examensarbetet drar igång i november. I bägge kurserna har vi projektarbeten och det kräver mycket tid på skolan. Jag måste vara pigg i kroppen och huvudet för att kunna vara en resurs och bidra till de två projekten.

Det känns motigt, dels för att jag inte har överflöd på energi och dels för att jag har en massa annat i huvudet. Det är undersökningar och läkarbesök, det är examensarbete, saker som behöver göras hemma i huset.

Men jag har ju tagit mig igenom kurserna hittills så det ska nog gå det här också :) Jag klarade ekonomin som jag hade omtentamen i, underbar känsla :D

Det är bara ta sig samman, prioritera en sak i taget och hoppas på att kroppen håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0