Klockrent!

Igår bestämde jag mig för att göra en ordentlig rengöring av/omkring visdomstanden som jag ska till käkkirurgen med imorgon (NERVÖS som tusan). Jag spolade in under tandköttet som ligger som en flik och skapar en grop vid visdomstanden. Tog också en speciell tandborste och borstade in under fliken för att borsta bort matrester som sitter på tanden. Det blödde massor och gjorde ont. På kvällen fick jag tandvärk och började bli svullen om kinden och i munnen vid visdomstanden. Tycker faktiskt själv att det är ganska bra att den ger mig besvär nu inför imorgon. Då kan dem ju se hur jag brukar ha det och anledningen till varför jag vill operera ut den. Blir ytterligare en rengöring av området idag så hoppas jag att det är sådär lagom svullet tills imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0