Läkarsamtal

Idag ringde läkaren från VC gällande provsvaren. Mina värden låg inom normala gränsvärden, kommer inte ihåg om de låg i överkant av gränsvärdena eller inte. Mitt minne sviker mig ständigt! Nåja, det var ju skönt å ena sidan att dem var inom normalt intervall. Men samtidigt hade det varit skönt att kunna förklara min hjärtklappning med en överproduktion i sköldkörteln. Då hade jag inte behövt känna mig lika konstig som att sinustakykardin kommer från ingenstans. Men jag glädjer mig ändå att de var normala, annars hade det blivit ytterligare en medicin.

Läkaren på VC skulle dock skicka remiss till kirurgen, hon sa vad han hette men jag kommer inte ihåg det heller... Hon trodde att han mest troligt kallar mig för bedömning med bla ultraljud och punktion av sköldkörteln. Så nu är det bara invänta remiss dit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0