Nu har det varit som värst

Svullnaden och smärtan efter operationen har varit som värst nu under de senaste 3 dagarna. Nu ska smärtan och svullnaden dala och till sist försvinna för gott! Jag har knappt ätit nått under helgen. Lite drickyoghurt, välling och en massa te.

Nätterna har varit jobbigast för då har smärtorna krupit igenom och jag har legat vaken. Har tvingats ligga på en sida hela nätterna då jag inte kan/gillar att ligga på rygg och den sida jag opererat ut visdomstanden på gör för ont för att ligga på. Min kropp uppskattar inte att ligga på samma sida hela nätterna...

Men nu är alltså förhoppningsvis de värsta dagarna över! Från och med nu ska det bara bli bättre :D Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0