Obehaget ökar

Jag har ju berättat att läkaren upptäckt att min sköldkörtel är för stor och att jag ska till kirurg för utredning. Jag upplever nu att obehaget ökar och ökar. När jag sitter med huvudet vridet känner jag att den obehagliga känslan och det känns som det trycker på nått konstigt sätt. När jag satt och drack te nu ikväll kändes det som nått låg fel i halsen, som att jag ville dra ut och rätta till nått som låg fel. Ja de är verkligen svårt att förklara hur det känns men det känns obehagligt helt klart! Hoppas den där kallelsen till kirurgen kommer snart. Jag blir så orolig och får sådana obehagskänslor så jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Försöker blunda, ta några djupa andetag och ha is i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0