Operationen av visdomstanden

Först fick jag fylla i en hälsodeklaration innan jag blev uppropad. Där skrev jag att jag hade EDS och när jag fick komma in ställde de ytterligare frågor. Dessutom verkade käkkirurgen ha läst på kring EDS, tror att min tandläkare skrivit i remissen att jag har EDS

Jag fick extra bedövning, kudde under knäna, filt och dem tog många pauser för att jag skulle få vila käkarna. Dessutom satte man extra många stygn och stygn som sitter längre än vanligt. Fick verkligen ett bra bemötande. Om något skulle bli sämre eller om smärtorna inte avtar inom en vecka skulle jag höra av mig till dem direkt

Under hela operationen var de väldigt förstående och lyssnade/uppmärksammade direkt när jag upplevde obehag. Då pausade dem så att jag kunde återhämta mig lite. De informerade mig hela tiden och frågade ofta om det gick bra eller gjorde ont. När jag en bit in i operationen kände att lokalbedövningen började släppa tvekade dem inte en sekund över att ge mig mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0