Långt uppehåll

Här har de gått en lång tid sen senaste inlägget. Jag kan redan nu avslöja att livet har verkligen hunnit ha sina vändningar! Jag kommer att sammanfatta de i flera kommande inlägg, men nu ska jag skriva om nuet. Idag är en kass dag, värken i nacken och huvudvärken som det ger gör att jag inte orkar vara social. Ögonrörelserna gör ont, ljuset gör ont och ljuden av att bara sambon pratar gör ont. Synen är påverkad genom att jag omväxlande ser dubbelt och tappar fokuset. De är en sån där ligga i soffan hela dagen dag.. Tyvärr har jag lovat sambon att hjälpa till med att rengöra vårat akvarium. Han har köpt några nya saker, några pumpar så att vattenbyten och rengöring av botten ska vara enklare. Fattar inte hur han kom på att köpa något sådant med de underlättar ju massor! Men de är smällar man får ta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0