Gråtit av smärta

För första gången har jag vaknat under natten och gråtit av smärta.. Bägge mina höfter men framförallt min högra har värkt nått fruktansvärt inatt. Har vaknat fler gånger och gråtit för att de har gjort så ont. När jag klev upp kunde jag konstatera att min högra höft definitivt har subluxerat och legat ur läget under natten då de känns konstigt när jag rör på benet. Musklerna runt höften krampar på något märkligt sätt.. Jag tog en av mina vid behovsmediciner så fort jag klivit upp för att jag ska kunna ta mig igenom dagen.
 
Idag ska jag bara vila. Ville inte alls kliva upp ur sängen idag men tänkte att de nog ändå är bäst att komma upp en stund. Jag la mig i soffan och här ligger jag nu med datorn och har en bok redo på bordet. Känner att jag nog borde sova en stund då jag är helt utmattad.
 
Inte nog med smärtorna och domningarna, till råga på allt hade mina händer svullnat under natten så jag fick tvåla av mig mina ringar. Känner mig så naken utan dem men vill inte riskera att behöva klippa av dem på akuten ifall händerna svullnar för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0