Mår inte bra..

Under en veckas tid har jag haft domningar i armar, ben och huvud.

Domningarna i armarna och benen kommer och går. Det börjar alltid med att jag får en känsla av att jag blir iskall i armar och ben, sedan domnar/sticker de i dem och jag får känselbortfall. De håller i sig olika länge men återkommer flera gånger om dagen.

Domningarna på huvudet sitter precis ovanför nackkotorna fast mitt på huvudet. De är ett avgränsat område på huvudet som går ner mot nacken som domnar och sticker. De känns nästan som att de kryper under skinnet. Dessa domningar har jag konstant men de varierar i intensitet och känns mer eller mindre vid olika tillfällen.

Jag vet inte vad de beror på, om de hänger ihop med mina andra besvär eller om detta är något nytt och eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0