Så besviken!!

Jag är besviken och lite bitter nu faktiskt!
 
Min sjukgymnast har sagt flera ggr nu att han ska ordna med rehabilitering och vattengympa. De har nu gått två veckor och jag har inte hört något. När jag frågade om det för två veckor sedan hade han ringt men inte fått tag på den sjukgymnasten han vill få tag på, sedan hade de fallit bort.. Så viktig var jag... Antar att det är samma nu, att han glömt bort vad han sagt och lovat. Jag känner ju att jag behöver få in det i planeringen!
 
Sedan skulle min läkare ha ringt mig i fredags för avstämning inför nästa arbetsvecka. De är nämligen inlagt en uppptrappning från 25% till 50% nästa vecka. Vi skulle stämma av hur de här två veckorna varit och om vi ska stanna på 25% eller inte. Men eftersom hon inte ringde kunde jag inte framföra att jag inte tycker jag är redo för 50% än. Vi skulle även diskutera hur vi ska lägga upp tiden om jag nu ska gå upp till 50%. Ska de fortsatt vara två dagar i veckan som jag kan använda till rehabilitering och vila. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra på jobbet imorgon. Ska jag jobba 25 eller 50 procent? Jag behöver ju veta detta för att kunna boka arebetsresor inför veckan som kommer. Men jag vet ju inte hur många timmar jag ska göra varje dag så jag kan ju omöjligt veta när jag behöver ha transport hem..
 
Dessutom behövde jag prata med läkaren om min rygg och vad sjukgymnasten bedömt gällande att något är fel och jag har troligen UVI igen...  Jag behöver även nya recept på smärtstillande som är slut..
 
Jag är väldigt besviken.. Hur sjutton ska jag göra nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0