Träning

Förutom bassängträning så tränar jag även hemma tillsammans med hemtjänsten. Jag har 3 övningar som jag gör liggandes och sen stå/gå-tränar jag. Detta försöker vi få in minst 3ggr i veckan. Det som ställer till med problem är när hemtjänsten inte kommer, vissa dagar när sambon är hemma har vi bestämt att de inte behöver komma alls, för då blir oftast inte träningen av. 
 
Jag försöker bättra mig så att jag ska ståträna även de dagar som hemtjänsten inte kommer. Önska mig lycka till med de för de kan behövas.
 
Nu när bassängträningen är på paus tycker jag de är bra att den här grundläggande träningen fortsätter så jag inte backar ännu mer. Visst de är lite utmanande förhållanden just nu som försvårar även denna träningen, men inget är omöjligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0