Kunde knappt sova

Här sitter jag och skriver när ögonen mest går i kors. Är så fruktansvärt trött och sitter bara och väntar på att personalen ska komma så att jag kan gå och lägga mig. Jag fick nästan ingen sömn alls inatt, hade så ont i ryggen, nacken och huvudet. Fick kliva upp och testa ta migränmedicin men den hjälpte inte. När klockan var efter 03 lyckades jag somna lite och 05:40 ringde alarmet.. Så som sagt, inte mycket sömn.. Igår bestämde jag att hemtjänsten inte skulle komma idag på morgonen och inte vid lunch heller eftersom jag ändå inte skulle vara hemma (Avslöjar var jag varit iväg i nästa inlägg). Istället ville jag ha hjälp vid 17 och eventuellt vid 20. Men vid 17 tänkte jag skulle bli bra, för då är jag nog lagom hungrig igen om jag äter lunch vid 12. Tyvärr blev det inte som planerat och jag kom inte hem förrän efter 13, då hade jag inte ätit någon lunch och var redan då riktigt hungrig. Men jag tog en kopp varm choklad och två mackor så skulle jag fortfarande vara hungrig igen runt 17. Klockan gick, jag somnade på soffan och sedan var klockan 17, ingen personal kom! Klockan blev 18, 19 och nu är klockan snart 20 och de har fortfarande inte kommit! När klockan var runt 18:15 var jag så hungrig att jag vägrade vänta längre. Jag fixade då yoghurt och havrefras samt en kopp te för nått måste jag ju få i mig. Jag som redan vi 17 var så trött att jag ville gå och lägga mig hoppades att hemtjänsten snart skulle komma så att jag kunde säga att de inte behöver komma vid 20 för jag skulle ändå lägga mig och sova innan dess. Men näe.. De blev inte som jag tänkt mig där heller... Nu får jag väl se om de dyker upp överhuvudtaget eller om jag har suttit uppe i onödan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0