Ramlade igen..

Igår ramlade jag igen.. Får helt skylla mig själv den här gången. Jag blev övermodig och tänkte att jag kunde klara av att gå med kryckor en kort bit på egen hand, jag ville ju så gärna ha de där pennorna som fanns inne i förrådet.
 
Enda problemet var att mitt i allt så tappar jag balansen och ramlar baklänges över en 20l-plastdunk och massa annat skräp. Huvudet klarade sig mycket bättre denna gången men ryggen och nacken fick ta en större smäll.
 
Jag har idag blåmärken lite överallt, är öm och har ont i kropp och leder efter incidenten. Men jag klarade huvudet i alla fall vilket var de viktigaste! ;) Shit happens liksom. Man måste våga lite för att ta sig någonstans också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0